Niste ulogovani, login | registracija

Pretraga

Lista regiona

Kursna lista

Na dan 22.07.2014.

Val.Kup.Sred.Prod.
EUR113.52116.43117.94
USD83.0786.0887.80
CHF92.6595.8297.06
GBP141.88147.02149.96
AUD77.9780.8082.42
RUB0.000.000.00
JPY81.8484.8186.51

Detaljnije >

Call centar servis

Call Centar servis Raiffeisen banke Vam pruža mogućnost obavljanja finansijskih transakcija i dobijanja svih relevantnih informacija o Vašim računima putem telefona!
OPŠTI USLOVI ZA KORIŠĆENJE CALL CENTAR SERVISA
Servis je dostupan 00-24h, 7 dana u nedelji, na broju 011/3202111 ili 0700 111 000 (po ceni lokalnog poziva sa bilo kojeg mesta u Srbiji i izborom broja 6 na pozdravnoj poruci).
Call Centar servis Raiffeisen banke od 01.08.2006. godine omogućava klijentima koji poseduju LIB (Lični identifikacioni broj) da obave finansijske transakcije i dobiju uvid u stanje i promet po svojim računima, jednostavnim korišćenjem telefona. Za odobrenje korišćenja servisa klijent popunjava i potpisuje Zahtev za izdavanje i korišćenje LIB broja kao i Sporazum o pravilima i uslovima za korišćenje elektronskih servisa i kanala distribucije usluga.
Usluga je bazirana na savremenoj CTI (Computer Telephony Integration) tehnologiji i omogućava Vam da telefonom dobijete istu funkcionalnost kao i korišćenjem RaiffeisenOnLine usluge.
Usluge koje ste do sada realizovali putem Interneta od sada možete realizovati putem Call centra!

Kako se koristi Call Centar Servis?
Pozivanjem broja 011/3202111 biće Vam dostupan Call Centar Servis, a najpre se aktivira pozdravna poruka. Ukoliko zovete izvan Beograda, moguće je pozvati i poseban broj, 0700 111 000 (pozivi na ovaj broj se tarifiraju po ceni lokalnog poziva sa bilo kojeg mesta u Srbiji, a na pozdravnoj poruci je potrebno izabrati broj 6 za novi servis Call Centra).
Telefon koji koristite trebalo bi da ima funkciju tonskog biranja.
Ukoliko Vaša centrala podržava samo pulsno biranje, neophodno je po uspostavljanju veze pritisnuti * na tastaturi telefona, kako bi se uključilo tonsko biranje.
Nakon pomenutog, jednostavnim pritiskom konkretnog broja na telefonu izaberete jezik (1-srpski, 2-engleski), i unesite jedan od brojeva računa koji ste prijavili za korišćenje i LIB broj.
Tekući račun se može uneti i u skraćenom obliku, npr. broj 265000000000012345, se može uneti sa svih 18 cifara ili skraćeno kao 26512345. Po uspešnoj identifikaciji, veza će biti prosleđena službenicima telefonskog bankarstva koji Vam mogu putem telefona dati sve potrebne informacije, a takođe u Vaše ime mogu izvršiti i finansijske transakcije (prenose, menjačke poslove, plaćanja predefinisanih naloga).

USLUGE KOJE NUDI CALL CENTAR SERVIS
U ponudi Call Centra Servisa nalaze se sledeće usluge:
Informativne usluge:
  1. stanje i promene na dinarskim i deviznim računima
  2. informacije o nerealizovanim čekovima
  3. informacije o pozajmici
  4. informacije o kreditima
  5. informacije u vezi transakcija sa platnim karticama, kao i raspoloživim sredstvima za korišćenje kartice,
  6. informacije u vezi transakcija sa kreditnim karticama, kao i raspoloživom limitu za korišćenje kreditne kartice
  7. informacije o kursevima valuta
Finansijske transakcije:
  1. prenose sredstava između dinarskih računa u banci
  2. prenose sredstava između deviznih računa bez konverzije valuta
  3. kupovina i prodaja efektive/deviza
  4. elektronsko plaćanje predefinisanih naloga – mogućnost da koristite uslugu elektronskog plaćanja Vaših računa bez dolaska u banku
  5. plaćanje rate kredita
  6. plaćanje zaduženja po kreditnoj kartici
  7. blokada kartica u slučaju da je izgubljena ili ukradena
KAKO POSTATI KORISNIK SERVISA
Ukoliko ste Zahtev za izdavanje i korišćenje LIB-a podneli do 01.06.2006, Vama je omogućen informativni sadržaj Call Centra ukoliko ste naveli telefon prilikom popunjavanja Zahteva. Takodje, ukoliko ste označili i Transakcioni deo Vama je omogućeno obavljanje i finansijskih transakcija bez dodatne dokumentacije.
Ako želite da koristite servis, a postali ste korisnik posle 01.06.2006. ili niste označili pomenute opcije potrebno je da potpišete Sporazum o pravilima i uslovima za korišćenje elektronskih servisa i kanala distribucije usluga i izvršite dopunu Zahteva za izdavanje i korišćenje LIB-a u jednoj od naših filjala i usluga će Vam biti omogućena.
Takodje, u mogućnosti ste da odštampate 2 primerka Sporazuma o pravilima i uslovima za korišćenje elektronskih servisa i kanala distribucije usluga kao i Zahteva za izdavanje i korišćenje LIB broja, popunite,
svojeručno potpišete i pošaljete na adresu Raiffeisen banka a.d., Kontakt centar, Resavska 24, 11000 Beograd.