Niste ulogovani, login | registracija

Dokumenta

Rezidenti

Nerezidenti

Predstavništva

Ambasade

Ogranci stranih pravnih lica

Pretraga

Lista regiona

Kursna lista

Na dan 25.10.2014.

Val.Kup.Sred.Prod.
EUR116.52119.51121.06
USD91.1294.4396.32
CHF95.7599.02100.31
GBP146.18151.49154.52
AUD79.8082.6984.35
RUB0.000.000.00
JPY84.3987.4589.20

Detaljnije >

Domaći platni promet

Prednosti elektronskog bankarstva

  • Povoljnija tarifa u domaćem i međunarodnom platnom prometu
  • Produženo vreme prijema naloga za plaćanje
  • Jednostavnost upotrebe
  • Smanjenje obimne papirologije klijenata
  • Racionalno korišćenje vremena
  • Brzina, kvalitet i sigurnost obavljanja platnog prometa
  • Mogućnost povezivanja sa internim finansijskim sistemom klijenta

Priručnik za plaćanja u zemlji i inostranstvu


Telefon: 011/3026-800
E-mail: cm@raiffeisenbank.rs

.

Efikasnost i ekonomičnost

U oblasti platnog prometa Raiffeisen banka svojim klijentima pruža kompletnu bankarsku uslugu na jednom mestu. Kao osnovne vrednosti funkcionisanja platnog prometa u banci postavili smo ekonomičnost, efikasnost i sigurnost, kako bismo umanjili Vaše troškove i omogućili Vam da poslujete po svetskim standardima.

Zašto izabrati Raiffeisen banku?

Otvaranjem poslovnog računa kod Raiffeisen banke, klijentima je omogućeno:

  • Konkurentna i jednostavna tarifa
  • Sistemi E-bankinga – RaiffeisenOnLine i Halcom
  • Kvalitetna podrška i pomoć prilikom obavljanja platnog prometa
  • Izvršavanje naloga za plaćanje u veoma kratkom vremenskom roku od trenutka dostavljanja naloga
  • Nesmetano korišćenje svih priliva od trenutka dospeća na račun
  • Izbor načina i vremena izvršenja naloga
  • Mogućnost plaćanja sa valutom unapred
  • Maksimalna sigurnost i bezbednost podataka o Vašem poslovanju
  • Podnošenje instrumenata obezbeđenja na prinudnu naplatu
  • Podnošenje obračunskih naloga (kompenzacija, cesija, asignacija)
  • Brza i efikasna naplata čekova
  • Uplata pazara i korišćenje noćnog trezora

Ko može da postane klijent Raiffeisen banke?

Tekući račun u Raiffeisen banci može otvoriti svako pravno lice ili fizičko lice koje obavlja delatnost i koje je registrovano na teritoriji Republike Srbije. Preduslov za klijenta je da ima validnu dokumentaciju neophodnu za otvaranje računa. Spisak dokumentacije možete pronaći sa desne strane.

Prilivi i plaćanja

Plaćanja sa dinarskog računa mogu se vršiti dostavljanjem naloga za plaćanje u bilo koju od naših filijala ili elektronskim putem preko jednog od naših E-banking sistema: RaiffeisenOnLine ili Halcom.

Klijent bira da li će nalog biti izvršen po hitnom postupku ili po redovnoj proceduri.

Svi nalozi dostavljeni radnim danom:

  • elektronski – do 16h
  • u papirnoj formi – do 14h

biće izvršeni istog dana.

Nalog se može dostaviti sa datumom valute unapred. Klijent može elektronskim putem dostavljati naloge i subotom i nedeljom, ali će se ovi nalozi izvršavati prvog sledećeg radnog dana.

Prilivi

Sve uplate u korist računa klijenata knjiže se u realnom vremenu, a odmah po knjiženju sredstva se mogu nesmetano koristiti za dalje potrebe.

Gotovina

U poslovanju sa gotovim novcem banka svojim klijentima pruža sledeće usluge:

  • Uplata i isplata gotovine
  • Prikupljanje i transport gotovine od sedišta klijenta do banke
  • Isporuka i transport gotovine od banke do sedišta klijenta

Informacije o poslovanju

Izvodi o stanju i prometu po računima mogu se preuzeti u ugovorenoj dinamici i to:

  • putem E-bankinga
  • E-mailom
  • lično
  • SWIFT MT940