Molimo Vas da instalirate i ulogujete se u RBA2Raiff aplikaciju
Za prelazak sa RBA Office bankinga na Raiffeisen digitalne aplikacije instalirajte RBA2Raiff aplikaciju na Vaš računar.
Preuzmite RBA2Raiff aplikaciju OVDE
1. Nakon instalacije pokrenite RBA2Raiff aplikaciju
2. Ulogujte se Vašim sertifikatom za Office banking (RBA ebanking)
3. Pratite korake kako biste dobili SMS aktivacioni kod za Raiffeisen digitalne aplikacije
4. Dalju aktivaciju nastavljate u Raiffeisen ebanking aplikaciji, pratite uputstvo u nastavku.
Raiffeisen eBanking aktivacija
Raiffeisen mBanking aktivacija
Isto korisničko ime i lozinku koje ste prethodno kreirali, koristite i za aktivaciju mobilne aplikacije Moja mBanka za biznis korisnike.
Preuzmite Moja mBanka aplikaciju sa marketa (Google Play, Apple,Huawei)
Na početnoj strani prevlačenjem ekrana s desna na levo, treba da dođete do ekrana na kome vidite tekst “Dobro došli u Moja mBanka biznis” i odaberete opciju Već imam nalog.
Dodatne informacije
Da li će klijenti RBA banke (pravna lica) tokom integracionog vikenda (od 28.04. do 03.05.2023) moći da koriste Office banking aplikaciju?
Office banking aplikacija je bila dostupna do 17 časova 28.04.2023. godine.
Nakon toga, neophodno je da korisnici Office bankinga pređu na mBanking i eBanking aplikacije Raiffeisen banke za pravna lica (Moja mBanka Biznis i Moja eBanka Biznis). Potrebno je da instalirate novu aplikaciju za migraciju „RBA2Raiff“ koja će biti dostupna na sajtu RBA banke.
Office banking aplikaciji možete da pristupite i nakon 28.04.2023, ali samo za pregled istorijskih podataka, bez mogućnosti plaćanja i sinhronizacije sa bankom, dok će aprilski izvod moći da preuzmu u Office bankingu od 03.05.2023.
Da li ću moći da koristim RBA Office banking nakon spajanja?
Ne. Raiffeisen banka nema u svojoj ponudi Asseco Office banking rešenje, tako da nakon spajanja Office banking aplikacija neće više biti operativna. Neophodno je da se uradi prebacivanje na nove mBanking i eBanking aplikacije Raiffeisen banke.
Kada postoji više Office banking sertifikata u firmi da li svako ovlašćeno lice (ako se razlikuje) mora da radi zasebno prelazak?
Da, svako ovlašćeno lice sa sertifikatom mora zasebno za sebe da uradi prelazak na digitalne servise Raiffeisen banke preko posebne aplikacije „RBA2Raiff“.
Ukoliko je više sertifikata u okviru firme izdato na isto lice, dovoljno je da uradi migraciju preko jednog od sertifikata.
Jedan sertifikat ovlašćenog lica, znači jedan pristup mBankingu ili eBankingu.
Šta ako nemam validan sertifikat za Office bank?
U slučaju da je u trenutku migracije (od 28.04.2023.) Vaš sertifikat za Office banking istekao pre više od 30 dana, potrebno je da u najbližoj filijali Raiffeisen banke podnesete zahtev.
Kako radim migraciju kada sam ovlašćen u više firmi tj. imam Office banking sertifikate za više firmi?
Da biste prešli na ebanking i mBanking, dovoljno je da uradite prelazak na digitalne servise Raiffeisen banke preko posebne aplikacije „RBA2Raiff“, koristeći jedan sertifikat, za jednu firmu. Sve ostale firme će automatski biti vidljive na digitalnim kanalima za malu privredu.
Kako pristupam i plaćam na Raiffeisen digitalnim servisima?
Ebanking aplikaciji Moja eBanka biznis pristupate pomoću korisničkog imena i lozinke. Neophodno je da korisnik, Ovlašćeno lice firme, ima aplikaciju za mobilno bankarstvo Moja mBanka jer se bilo koje plaćanje (na eBankingu ili mBankingu) potvrđuje kodom koji se kreira samo na mobilnoj aplikaciji.
Ne nalazim odgovor na moje pitanje, gde mogu da pogledam više informacija za Pravna lica?
Za više informacija za Pravna lica u vezi sa spajanjem RBA i Raiffeisen banke možete da pronađete OVDE.
Gde mogu da pronađem detaljno UPUTSTVO za korišćenje novih aplikacija Raiffeisen banke?