Viši operater u Help Desk-u
Raiffeisen banka a.d. Beograd traži odgovarajućeg kandidata za poziciju Viši operater u Help Desk-u u okviru Sektora za informacione tehnologije, u Novom Sadu
Opis posla:
- Pružanje prvog nivoa tehničke podrške internim i eksternim korisnicima;
- Dijagnosticiranje i rešavanje tehničkih problema internih korisnika;
- Održavanje ažurnosti baze za prijavu problema;
- Instaliranje i testiranje PC radnih stanica i periferne opreme (štampači, skeneri itd.), u skladu sa važećim procedurama;
- Podrška razvoju mreže filijala, u smislu fizičkog i logičkog nameštanja IT opreme (podrazumeva terenski rad);
Potrebne kvalifikacije:
- Minimum IV stepen stručne spreme tehničkog usmerenja;
- Poznavanje strukture i osnova administracije Windows baziranih sistema (klijent);
- Iskustvo u radu sa računarskim hardware-om (PC workstations, thin clients, računarske perifierije…);
- Poznavanje AD-a, DHCP, DNS-a;
- Osnovno poznavanje mobilnih uredjaja i tableta;
- Sposobnost rada u timu kao i rada na više projekata i zadataka istovremeno;
- Osnovno poznavanje pisanog i govornog engleskog jezika;
- Minimum 2 godine rada u sličnom okruženju;
Ako želiš da radiš u dinamičnom okruženju sa najnovijim tehnologijama, naša kompanija je možda pravo mesto za tebe i može da ti ponudi:
- Timski rad u pozitivnoj atmosferi sa mladim, ali i iskusnim profesionalcima;
- Rad u velikom i internacionalnom okruženju , u okviru multidisciplinarnih timova;
- Moderan prostor i zdravo okruženje;
Pošalji svoju biografiju na link za prijavu
*Napominjemo da ćemo kontaktirati samo kandidate koji uđu u uži izbor