Karijera

Viši operater u Help Desk-u

Raiffeisen banka a.d. Beograd traži odgovarajućeg kandidata za poziciju Viši operater u Help Desk-u u okviru Sektora za informacione tehnologije, u Novom Sadu

Opis posla:

  • Pružanje prvog nivoa tehničke podrške internim i eksternim korisnicima;
  • Dijagnosticiranje i rešavanje tehničkih problema internih korisnika;
  • Održavanje ažurnosti baze za prijavu problema;
  • Instaliranje i testiranje PC radnih stanica i periferne opreme (štampači, skeneri itd.), u skladu sa važećim procedurama;
  • Podrška razvoju mreže filijala, u smislu fizičkog i logičkog nameštanja IT opreme (podrazumeva terenski rad);

 

Potrebne kvalifikacije:

  • Minimum IV stepen stručne spreme tehničkog usmerenja;
  • Poznavanje strukture i osnova administracije Windows baziranih sistema (klijent);
  • Iskustvo u radu sa računarskim hardware-om (PC workstations, thin clients, računarske perifierije…);
  • Poznavanje AD-a, DHCP, DNS-a;
  • Osnovno poznavanje mobilnih uredjaja i tableta;
  • Sposobnost rada u timu kao i rada na više projekata i zadataka istovremeno;
  • Osnovno poznavanje pisanog i govornog engleskog jezika;
  • Minimum 2 godine rada u sličnom okruženju;

Ako želiš da radiš u dinamičnom okruženju sa najnovijim tehnologijama, naša kompanija je možda pravo mesto za tebe i može da ti ponudi:

  • Timski rad u pozitivnoj atmosferi sa mladim, ali i iskusnim profesionalcima;
  • Rad u velikom i internacionalnom okruženju , u okviru multidisciplinarnih timova;
  • Moderan prostor i zdravo okruženje;

Pošalji svoju biografiju na link za prijavu

*Napominjemo da ćemo kontaktirati samo kandidate koji uđu u uži izbor