Banka nikada od bilo kog svog klijenta ne traži da verifikuje svoje naloge za digitalno bankarstvo, da dostavi podatke ili fotografije platnih kartica, niti preti da će nalozi biti deaktivirani, a kartice blokirane ukoliko klijent ne preduzme navedene korake.
Ukoliko dobijete poruke sličnog sadržaja, preporučujemo Vam da ih ignorišete ili ako ste u nedoumici – da pozovete zaposlenog banke s kojim ste u kontaktu ili Kontakt centar na broj telefona 011 3202 100 koji radi 24 časa, 7 dana u nedelji.
Raiffeisen banka sa klijentima komunicira preko:
Molimo Vas da obratite posebnu pažnju u slučajevima kada Vas kontaktiraju nepoznata lica koja se predstavljaju da nastupaju u ime Raiffeisen banke, bilo na internetu ili putem mobilnog telefona (poziv ili SMS), jer postoji mogućnost da je reč o pokušajima prevare koji za cilj imaju prikupljanje Vaših ličnih podataka radi dalje zloupotrebe.
Neovlašćeno lice Vas može kontaktirati i putem i-mejla ili SMS poruke u pokušaju da sazna Vaše lične podatke, bilo u vidu direktnog zahteva da im saopštite podatke ili u vidu poziva da ispratite link i posetite stranicu gde se od Vas traži da podatke samostalno unesete.
Ovakve prevarne poruke su ciljano dizajnirane da budu grafički i sadržajno vrlo slične onima koje banka koristi u komunikaciji sa klijentima.
Svaka nelogičnost, poziv na urgentno postupanje, pretnja i obaveštenje o blokadi naloga i slično, može da bude – i najčešće jeste – znak da je u pitanju pokušaj prevare.
Ukoliko dobijete i-mejl, SMS ili telefonski poziv od lica koje koje Vas kontaktira prividno u ime Raiffeisen banke i posumnjate da je u pitanju pokušaj prevare, molimo Vas da se obratite Kontakt centru ili najbližoj filijali naše banke.
Takođe, u cilju smanjenja mogućnosti da Vaši kontakt podaci budu zloupotrebljeni, molimo Vas da u najkraćem roku banci prijavite svaki gubitak, krađu, zloupotrebu, promenu ili gašenje mobilnog pretplatničkog broja, ili uređaja koji koristite za autentifikaciju kroz „Moja mBanka“ mobilno bankarstvo.
Još čestih pitanja