Zaboravio sam PIN. Kako da se ulogujem?

Ako ste zaboravili PIN, novoj aplikaciji pristupate na sledeći način:

  1. Na početnoj strani birate opciju VEĆ IMAM NALOG.
  2. Unosite korisničko ime i lozinku, koje koristite za prijavu na RaiffeisenOn Line aplikaciju.
  3. Nakon unosa aktivacionog koda (koji dobijate u vidu SMS poruke na broj mobilnog telefona koji ste prijavili u banci) kreirate PIN koji ćete koristiti za prijavu na aplikaciju.

PIN je lični identifikacioni broj koji se, osim za prijavu na aplikaciju, koristi i kao sigurnosni kod za potvrdu plaćanja putem mobilne aplikacije i za kreiranje jednokratne lozinke/mobilnog potpisa za potvrdu plaćanja putem RaiffeisenOnLine aplikacije za fizička lica.

Ukoliko nemate ili ste zaboravili korisničko ime i lozinku, novoj aplikaciji pristupate na sledeći način:

  1. Na početnoj strani birate opciju KREIRAJ NOVI NALOG.
  2. Nakon unosa Vaših podataka i aktivacionog koda kreirate korisničko ime i lozinku , koji su Vam neophodni za buduće korišćenje usluga internet i mobilnog bankarstva. Aktivacioni kod dobijate pozivom Kontakt centra (011 3202 100) ili u ekspozituri banke. Važnost aktivacionog koda je 24h od trenutka generisanja.
  3. Kreiranjem i potvrdom PIN-a aplikacija je aktivirana.