Nakon što ste instalirali aplikaciju Moja mBanka putem prodavnice aplikacija koja je dostupna na vašem mobilnom telefonu (Google Play Store, Apple Store ili Huawei App Gallery), na početnom ekranu ponuđene su Vam dve opcije:
Pri aktiviranju sami kreirate PIN za pristup aplikaciji, pročitajte par saveta kako da bezbedno koristite Moja mBanka aplikaciju.
Korisničko uputstvo
Da li je moguće aktivirati aplikaciju bez odlaska u banku, ako nisam ranije koristio Moja mBanka aplikaciju?
Da, moguće je, pozivanjem kontakt centra na 011/3202-100.
Kako se dobija aktivacioni kod?
Dolaskom u filijalu banke ili pozivanjem kontakt centra na 011/3202-100.
Šta je PIN?
PIN je četvorocifreni kod koji klijent sam kreira, a koristi se za logovanje i potvrdu plaćanja na mobilnoj aplikaciji.
Koja pravila moraju biti poštovana pri kreiranju lozinke?
Lozinka mora da sadrži najmanje 8 karaktera, najmanje jedno veliko i malo slovo i dva broja, a prvi karakter mora biti slovni.
Da li je unos e-mail adrese obavezan?
Unos e-mail adrese nije obavezan.
Da li mogu da imam aplikaciju na više uređaja?
Moguće je aktivirati aplikaciju na najviše dva uređaja.
Koju opciju je potrebno odabrati ukoliko imam nalog, ali se ne mogu setiti korisničkog imena/lozinke?
Potrebno je odabrati opciju KREIRAJ NOVI NALOG.
Koja je veličina aplikacije?
Nakon instaliranja aplikacija na Androidu zauzima 54.4 MB, a na IOS-u 64.2 MB
Korisničko uputstvo za digitalno bankarstvo
Ukoliko želite detaljnije uputstvo, možete ga naći na sledećem linku