Na početnoj stranici aplikacije nakon logovanja, dostupan Vam je brzi uvid u raspoloživo stanje računa i poslednje tri transakcije po računu. Ukoliko imate više računa, skrolom sa desna na levo je moguće izabrati željeni račun.
Detaljnije informacije o računu, pregled rezervisanih sredstava po računu, pregled neiskorišćenih čekova, kao i mogućnost filtriranja transakcija, dostupne su kada u glavnom meniju odaberete opciju RAČUNI.
Koje još dodatne opcije imate na raspolaganju, a mogu biti od koristi (kao što su prečice, pošalji broj računa i sl.) pogledajte u video uputstvu.
Korisničko uputstvo
Kako se vrši filtriranje transakcija?
U pregledu transakcija potrebno je izabrati opciju FILTER TRANSAKCIJA, gde možete izabrati željeni interval za pregled, iznos, tip transakcije (priliv/odliv) ili naziv primaoca i opis transakcije.
Da li mogu pregledati transakciju stariju od godinu dana?
Da, s tim da je maksimalan interval koji birate u datumskom filteru 12 meseci.
Kako mogu preuzeti potvrdu o izvršenom plaćanju?
U pregledu transkacija, kada odaberete željenu transakciju birate opciju PREUZMI POTVRDU. Ukoliko je potrebno da potvrda bude overena pečatom banke, možete je dobiti dolaskom u filijalu banke.
Da li u aplikaciji imam uvid u svoje čekove?
Da, kada u meniju odaberete opciju RAČUNI, nakon toga na detaljima je dostupna opcija Neiskorišćeni čekovi.
Da li mogu da imam uvid u račune po kojima sam ovlašćen/a?
Da, ali je potrebno da vlasnik računa u filijali da ovlašćenje za to.
Kako da uradim prenos sa jednog na drugi račun?
U opciji plaćanja birate opciju PRENOS ukoliko želite da izvršite prenos sa dinarskog na dinarski račun ili sa deviznog na drugi devizni. U slučaju da želite da izvršite prenos sa računa u domaćoj valuti na račun u stranoj valuti, u meniju birate opciju MENJAČNICA.
Korisničko uputstvo za digitalno bankarstvo
Ukoliko želite detaljnije uputstvo, možete ga naći na sledećem linku