Svi podaci koji su razmenjuju između aplikacije Moja mBanka i Banke zaštićeni su kriptovanom vezom, a za pristup je potreban PIN. Podaci o PIN-u i računima ne čuvaju se u mobilnom uređaju. Aktivacijom m-bankarstva u mobilni uređaj instalira se softverski token koji garantuje sigurnost korišćenja usluge.
Čuvajte svoj PIN! On je vaš potpis i nemojte ga otkrivati ili učiniti dostupnim drugim osobama. Banka nema pristup Vašem PIN-u i ne menja ga, a PIN je poznat samo Vama. Banka nikad neće zatražiti Vaš PIN ili broj tokena/m-tokena! Takođe, Banka nikad neće tražiti unos PIN-a više od jednom.
Nakon petostrukog uzastopnog unosa pogrešnog PIN-a Moja mBanka se automatski zaključava. Ponovnu aktivaciju možete provesti putem e-bankinga ili kod bankara / u filijali banke. Takođe, nakon 15 minuta nekorištenja, Moja mBanka će Vas automatski odjaviti iz aplikacije.
Za korištenje mBanke potreban je PIN. Ako ga niste nigde zabeležili ni poverili drugim osobama, Vaša je aplikacija sigurna čak i kad je uređaj izgubljen. No, da biste bili potpuno bezbedni, prijavite nestanak uređaja Banci – odmah ćemo blokirati Vašu aplikaciju.
Korisnička podrška +381 11 3202 100
Ukoliko dođe do krađe ili gubitka Vašeg mobilnog uređaja, potrebno je da odmah obavestite Raiffeisen banku na telefon 011/3202-800
Dodatne bezbednosne preporuke možete pogledati na internet stranici Udruženja banaka Srbije.
Korisničko uputstvo
Korisničko uputstvo za digitalno bankarstvo
Ukoliko želite detaljnije uputstvo, možete ga naći na sledećem linku