18 Mar 2020

Preporuke Raiffeisen banke u vezi sa virusom COVID-19

Raiffeisen banka vodi računa o interesu klijenata i svojih zaposlenih u novonastaloj situaciji uzrokovanoj globalnom pandemijom. To činimo pre svega sprovodeći najstrože mere higijenske zaštite u svojim poslovnim prostorijama. Međutim, imajući u vidu da je u ovom periodu smanjena mobilnost preporučena od strane zdravstvenih autoriteta kao najbolji vid prevencije daljeg širenja virusa, savetujemo Vam da koristite sve naše dostupne digitalne servise kao zamenu za posete filijalama.

Posebno izdvajamo sledeće digitalne i ostale usluge koje Vam u tome mogu pomoći:

  • Naše elektronsko i mobilno bankarstvo omogućava da svojim računima pristupite u bilo kom trenutku i sa bilo kog mesta i sve transakcije vršite sigurno i potpuno besplatno.
  • Mrežu bankomata širom Srbije za podizanje i uplatu gotovine u dinarima
  • Na višenamenskim uređajima možete podizati i uplaćivati dinare i evre na svoje račune,  izmirivati rate kredita ili kreditne kartice.
  • Onlajn “iKeš” kredit, uz pomoć koga možete dobiti dodatni novac za samo pola sata, bez posete filijali, pa čak i ako nemate račun u našoj banci.
  • Korišćenje naših platnih kartica na prodajnim mestima umesto gotovine, kad i gde god je to moguće.
  • Naš Kontakt centar Vam je dostupan za dodatnu podršku 24/7 na broju telefona 011/3202100.
  • Naša digitalna asistentkinja, Rea, čeka Vas na Fejsbuk mesindžeru i Vajberu, 24/7.

Dodatno, obaveštavamo Vas da je banka donela i dodatne mere u cilju prevencije širenja virusa Covid-19 u periodu dok je na snazi vanredno stanje, tako što je privremeno izmenila radno vreme filijala. Detaljne informacije o radnom vremenu svake naše poslovnice možete pronaći ovde. Preporučujemo Vam da se pre posete filijali, informišete o njenom radnom vremenu.

Ukoliko je Vaša poseta nekoj od naših poslovnica neophodna, najljubaznije Vas molimo za saradnju u pogledu pridržavanja preporučenih opštih preventivnih mera:

  • Najljubaznije Vas molimo da sačekate ispred filijale ukoliko primetite da je u njoj gužva. Broj klijenata unutar filijale u svakom trenutku ne sme da bude veći od petoro.
  • Ukoliko već čekate u redu, savetujemo Vam da održavate propisano rastojanje od minimum dva metra između sebe i drugih klijenata i zaposlenih banke.
  • Primenli smo intenzivne mere dezinfekcije naših bankomata i radnih površina, ali svakako preporučujemo da nakon korišćenja bankomata i dodirivanja novčanica dobro operete ruke.

Verujemo da ćete se složiti sa nama da su navedene mere najmanje što zajedno možemo učiniti kako bismo na odgovoran način doprineli sprečavanju dodatnog širenja virusa u našoj zemlji.

Želimo dobro zdravlje Vama i Vašim najbližima!