Otvaranje tekućeg računa

Kada dođete do trenutka da vam je potreban tekući račun u banci, jedan o važnih aspekata za odluku u kojoj banci ćete ga otvoriti svakako su i prateće usluge koje Vam jedna banka obezbeđuje u okviru tekućeg računa.

Savremeno doba donosi niz tehnoloških prednosti i digitalnih olakšica za raspolaganje novcem bez ličnog odlaska u banku, od plaćanja računa do transfera sredstava, samo preko ekrana mobilnog telefona ili kompjutera.

Dakle, prema Vašim afinitetima i životnom stilu, u Raiffeisen banci možete da birate između nekoliko paketa usluga koje prate određene modele tekućih računa, i sebi znatno ubrzate i olakšate korišćenje sredstava kojima raspolažete.

Koje usluge nudi osnovni tekući račun?

Ističemo da je bazični tekući račun u ponudi banke dinarski platni račun sa osnovnim uslugama.

Ovaj model donosi nekoliko pogodnosti za korisnike, poput besplatnog digitalnog bankarstva za upravljanje sredstvima na računu i praćenje stanja, ili podršku Raiffeisen REA elektronske asistentkinje preko više komunikacionih kanala. Takođe, korisnicima sleduje i nacionalna DinaCard debitna platna kartica.

Dodatne usluge kod ovog računa mogu da budu devizni platni račun, dozvoljeno prekoračenje računa, kreditne kartice, čekovi i ostalo.

Važno je napomenuti da kroz ovaj model računa nije podržano plaćanje telefonom, odnosno, usluga RaiPay.

Koje sve mogućnosti pružaju razvijeniji modeli računa?

Za korisnike koji od tekućeg računa očekuju razvijeniji sistem digitalnih usluga, Raiffeisen banka najpre omogućava potpuno besplatni onlajn „iRačun“ model, kao i
MOŽE“ tekući račun.

Ključne prednosti ova dva modela za klijente su, pored besplatnog iRačuna, usluge mbanking i RaiPay, raspoloživost višenamenskih uređaja-bankomata za transakcije, stalna REA elektronska podrška kao i Visa kartica za korišćenje u zemlji, inostranstvu i preko interneta koja se izrađuje i dobija istog dana po otvaranju računa.

Šta mi sve omogućava aplikacija za mobilni telefon?

Sa uslugom mbanking dobijate aplikaciju za Vaš mobilni telefon najnovije generacije. Tako u svakom trenutku imate na raspolaganju u realnom vremenu spektar mnogih pogodnosti: obaveštenja o svim promenama po računu, prijavu i potvrdu plaćanja skeniranjem lica i otiskom prsta, plaćanje računa i slanje novca bez provizije i putem QR koda, a mobilni telefon postaje Vaš novčanik kojim plaćate upotrebom Apple Pay, RaiPay ili Garmin Pay aplikacija.

Te aplikacije Vam omogućavaju ne samo plaćanje telefonom već i podizanje gotovine na bankomatu telefonom, bez upotrebe kartice. Sama mreža Raiffeisen bankomata rasprostranjena je po Srbiji i tu je non stop moguće izvršiti uplatu i ispatu RSD/EUR, plaćanje računa, izmirenje kredita i kartica.

Da li mogu da imam tekući račun i prateće pogodnosti ukoliko sam nezaposlen/a?

Nezaposlene osobe mlađe od 26 godina mogu da otvore potpuno besplatan iRačun za mlade. Pored mogućnosti za elektronsko bankarstvo preko telefona ili računara, tu je i opcija Mobilni KEŠ za slanje novca i podizanje, kao i Mastercard debitna kartica.