Prelazak sa RBA na Raiffeisen digitalne usluge bez odlaska u banku

Kao korisnik digitalnih servisa RBA banke bićete odmah usmereni na Raiffeisen mobilno i elektronsko bankarstvo u okviru predstojećeg pripajanja RBA banke Raiffeisen banci.

Molimo Vas da se ulogujete u Vaše postojeće RBA mbank ili ebank aplikacije i u par koraka pređete na nove Raiffeisen mBanking i eBanking aplikacije.
Detaljno upustvo kako se radi prelazak na Raiffeisen digitalne servise u nastavku.

Preduslov za uspešnu aktivaciju bez poziva ili dolaska u banku

Da biste samostalno kreirali digitalni nalog i aktivirali Moja mBanka mobilnu aplikaciju Raiffeisen banke, potrebni su:

- Pristup mbank ili ebank aplikaciji RBA banke - preko njih prelazite na Raiffeisen aplikacije.

- Registrovan broj mobilnog telefona u RBA banci - na taj broj će Vam stići SMS kod za aktivaciju Raiffeisen digitalnih kanala

Aktivacija bez odlaska u Banku

Detaljno uputstvo za prelazak

Pogledajte detaljno uputstvo kako da aktivirate digitalne servise Raiffeisen banke. Kliknite na dugme saznajte više.

Šta dobijam uz Raiffeisen mobilnu aplikaciju Moja mBanka?

Besplatno korišćenje i plaćanje bez provizije

Sve dinarske transakcije koje obavljate kao fizičko lice, preko mobilnog ili elektonskog bankarstva Raiffesein banke su bez provizije.
Korišćenje usluga mobilnog i elektronskog bankarstva se ne naplaćuju.

Bezbednost na prvom mestu

Uz Raiffeisen mBanking aplikaciju uvek možete da računate na više nivoa sigurnosti. Vaša bezbednost nam je na prvom mestu.

Push notifikacije umesto SMS-a

Kada aktivirate mobilnu aplikaciju Moja mBanka, sva obaveštenja koja sada dobijate putem SMS poruka o: korišćenju kartice, prilivima, odlivima, realizaciji trajnog naloga, i druga obaveštenja stizaće Vam u formi notifikacija preko mobilne aplikacije. Uvek ćete biti u toku sa svim promenama direktno kroz mobilnu aplikaciju.

24/7 sve informacije na jednom mestu

Uvid u stanje i sve promene po računima i karticama.

Dodatne važne informacije

  • Šta ako već koristim Raiffeisen digitalne usluge?

    Ukoliko ste već korisnik mobilnog ili elektronskog bankarstva Raiffeisen banke, sve usluge koje ste koristili u RBA banci: računi, krediti, platne kartice, računi po kojima ste ovlašćeni ili zastupnici, kao i šabloni za plaćanja, biće Vam dostupne u okviru Moja mBanka ili RaiffeisenOnline aplikacije.

    Nije potrebno da radite aktivaciju Raiffeisen digitalnih aplikacija, već samo koristite postojeće Raiffeisen aplikacije mobilnog i elektronskog bankarstva.

     

  • Šta znači registrovan broj telefona u RBA banci?

    To je broj telefona koji ste registrovali u RBA banci za prijem SMS poruka od strane banke (poruke o stanju, prilivu po računu i sl), iz domaće mreže mobilnih operatera.

  • Kako da registrujem broj mobilnog telefona u RBA banci ako nije registrovan ili nije ispravan? 

    Nakon spajanja sa Raiffeisen bankom, moći ćete to da uradite i u filijalama Raiffeisen banke.

    Mapa Raiffeisen bank filijala: https://www.raiffeisenbank.rs/mapa-bankomati-ekspoziture/

  • Zaboravio/la sam korisničko ime i lozinku/PIN za logovanje na eBank/mBank aplikaciju RBA banke, na koji način se mogu ulogovati na novu aplikaciju Raiffeisen banke? 

    Ukoliko ste zaboravili pristupne parametre za mBank/eBank aplikacije RBA banke, nećete moći samostalno da pređete na aplikacije Raiffeisen banke. Biće potrebno da posetite filijalu ili pozovete Kontakt centar Raiffeisen banke sa mobilnog telefona koja ste prijavili u banci kako biste dobili aktivacioni kod za kreiranje naloga za pristup aplikacijama Raiffeisen banke. Link: https://www.raiffeisenbank.rs/digitalne-usluge/mobilno-bankarstvo/