Prelazak sa RBA na Raiffeisen digitalne usluge bez odlaska u banku

U okviru predstojećeg pripajanja RBA banke Raiffeisen banci, korisnici Office banking aplikacije biće usmereni na novo Raiffeisen mobilno i elektronsko bankarstvo za pravna lica i preduzetnike.

Prelazak na digitalne servise Raiffeisen banke izvršićete preko posebne aplikacije „RBA2Raiff“, koju ćete moći da preuzmete sa linka koji će Vam banka dostaviti blagovremeno u toku aprila.

Molimo Vas da se ulogujete u „RBA2Raiff“ aplikaciju sa sertifikatom koji ste koristili za Office banking i na jednostavan način, u par koraka, pređete na nove Raiffeisen mBanking i eBanking aplikacije.

Detaljno uputstvo kako se radi prelazak na Raiffeisen digitalne servise u nastavku.

Preduslov za uspešnu aktivaciju bez poziva ili dolaska u banku

Da biste samostalno aktivirali digitalne servise Raiffeisen banke, potrebni su:

- Validan serifikat za Office banking aplikaciju, koji ste do sada koristili i čitač sertifikata.

- Registrovan broj mobilnog telefona u RBA banci za ovlašćeno lice firme koje koristi sertifikat, jer će na taj broj stići SMS kod za aktivaciju Raiffeisen digitalnih servisa.

- Instalirana aplikacija „RBA2Raiff“, jer preko nje prelazite na Raiffeisen aplikacije.

Aktivacija bez odlaska u Banku

Detaljno uputstvo za prelazak

Pogledajte detaljno uputstvo kako da aktivirate Biznis aplikacije Raiffeisen banke
Kliknite na dugme i saznajte više.

Dobro došli u Biznis digital Raiffeisen banke

Korišćenje 2 aplikacije

Raiffeisen Digitalni servisi Vam omogućavaju da koristite dve aplikacije, Moja eBanka biznis za elektronsko bankarstvo i Moja mBanka, za mobilno bakarstvo.

Više slobode uz nova i bolja iskustva

Elektronskom bankarstvu pristupate preko bilo kog pretraživača na računaru, tabletu, laptopu ili mobilnom uređaju uz pomoć korisničkog imena i lozinke. Nisu Vam potrebni čitač i sertifikat, a naloge potvrdjujete uz pomoć mobilne aplikacije. Mobilna aplikacija Vam obezbeđuje viši nivo sigurnosti, mobilnost u korišćenju i jednostavnost plaćanja, upotrebom opcije token.

Mislimo na Vaše vreme i novac

Uz mobilno bankarstvo svom poslovanju pristupate kada želite i gde god da se nalazite 24/7. Jedan nalog ili paket naloga možete da unesete, uvezete i sačuvate na serveru putem eBankinga, a zatim da nastavite sa pregledom, potpisivanjem i slanjem putem eBankinga ili mBankinga.

Uvek ste u toku

Uz „Moja mBanka“ mobilnu aplikaciju na lakši i brži način pratite sva Vaša plaćanja i promene po računima i karticama. Detalji računa, istorija transakcija i pregledi plaćanja su Vam dostupni na klik, kao i notifikacije za sve uplate.

Dodatne važne informacije

  • Da li ću moći da koristim Office banking nakon spajanja?

    Od 28.04,  od 17 časova moći ćete samo da se ulogujete u Office banking i preuzmete izvod, vidite istorijske podatke, ali nećete moći da radite osvežavanje i razmenu podataka sa bankom (sinhronizaciju), plaćanja i sl.

    Raiffeisen banka nema u svojoj ponudi Asseco Office banking rešenje, tako da je nakon spajanja neophodno da pređete na nove mBanking i eBanking aplikacije Raiffeisen banke.

  • Kako pristupam i plaćam na Raiffeisen ebanking i mbanking aplikacijama?

    Ebanking aplikaciji Moja eBanka biznis, pristupate pomoću korisničkog imena i lozinke. Za sva plaćanja neophodno je da korisnik, ovlašćeno lice firme, ima aplikaciju za mobilno bankarstvo Moja mBanka, jer se bilo koje plaćanje (na eBankingu ili mBankingu) potvrđuje kodom koji se kreira samo na mobilnoj aplikaciji.

    Ukoliko preferirate mobilno bankarstvo, možete ga koristiti potpuno nezavisno od eBanking aplikacije. Logovanje i plaćanje u Moja mBanka mobilnoj aplikaciji vršite pomoću PIN koda koji sami kreirate prilikom aktivacije aplikacije.

  • Kako radim migraciju kada sam ovlašćen u više firmi tj. imam Office banking sertifikate za više firmi?

    Za prelazak na ebanking i mBanking Raiffeisen banke, dovoljno je da koristite jedan sertifikat (bilo koje firme). Nakon instalacije posebne aplikacije „RBA2Raiff“, ulogujete se sa jednim sertifikatom i pratite dalje korake na ekranu.

    Kada aktivirate aplikacije Moja eBanka biznis ili Moja mBanka za jednu firmu, sve ostale će automatski biti vidljive na digitalnim kanalima.

  • Kada postoji više Office banking sertifikata u firmi da li svako ovlašćeno lice (ako se razlikuje) mora da radi zasebno prelazak?

    Da, svako ovlašćeno lice sa sertifikatom mora zasebno za sebe da uradi prelazak na digitalne servise Raiffeisen banke preko posebne aplikacije „RBA2Raiff“.
    Ukoliko je više sertifikata u okviru firme izdato na isto lice, dovoljno je da uradi migraciju preko jednog od sertifikata.

    Jedan sertifikat ovlašćenog lica znači jedan pristup mBankingu ili eBankingu.

  • Šta ako nemam validan sertifikat za Office bank?

    U slučaju da je u trenutku migracije (od 28.04.2023) Vaš sertifikat za Office banking istekao pre više od 30 dana, potrebno je da u najbližoj filijali Raiffeisen banke podnesete zahtev.

  • Gde mogu da pronađem detaljno UPUTSTVO za korišćenje novih aplikacija Raiffeisen banke?

    Uputstvo za korišćenje mobilne aplikacije možete pronaći ovde.

    Uputstvo za korišćenje eBanking aplikacije možete pronaći ovde.

  • Šta je „RBA2Raiff“ aplikacija i kako se koristi?

    Za prelazak sa RBA na Raiffeisen digitalne kanale sva pravna lica će koristiti „RBA2Raiff“ aplikaciju. Koristićete je jednokratno za aktivaciju mBanking i eBanking aplikacija Raiffeisen banke. Nakon toga, neće više biti potrebno da je koristite.

    U toku aprila korisnici Office bankinga će dobiti obaveštenje kako i gde mogu da preuzmu aplikaciju „RBA2Raiff“.