13 Apr 2023

Obaveštenje za klijente Raiffeisen banke (pravna lica i preduzetnici) povodom predstojećeg spajanja sa RBA bankom

Poštovani klijenti,

Dana 28.04.2023. godine RBA banka će biti pripojena Raiffeisen banci, usled čega će doći do privremenih izmena u radu određenih proizvoda i servisa koje koristite, u periodu od 28.04.2023. do 03.05.2023. godine.

Molimo Vas da se pažljivo upoznate sa svim informacijama, posebno imajući u vidu predstojeće praznične dane.

  • Biznis kartice funkcionisaće u ovom periodu, dok SMS obaveštenja i notifikacije neće biti dostupne. Savetujemo da najkasnije do 28.04.2023. godine obezbedite dovoljan iznos sredstava na svim računima za koje je kartica vezana, i to za potrošnju planiranu do 03.05.2023. godine.
  • Aplikacije za elektronsko bankarstvo RaiffeisenOnLine, Hal E-bank, Moja eBanka i mobilno bankarstvo Moja mBanka će biti nedostupne počev od 28.04.2023. godine, od 23 časa, najkasnije do 03.05.2023. godine u 8 časova. Opcija Token za kreiranje jednokratne lozinke biće na raspolaganju i u periodu nedostupnosti mobilne aplikacije.
  • U istom periodu će višenamenski bankomati funkcionisati u specijalnom režimu i biće moguća samo isplata dinara, dok uplata pazara neće biti moguća.
  • Sistem za realizaciju plaćanja u Raiffeisen banci, uključujući i Instant plaćanja, neće biti operativan u periodu od 28.04.2023. godine od 23 časa, a najkasnije do 03.05.2023. godine u 8 časova. U navedenom periodu neće biti moguće izvršiti plaćanja, i banka neće biti u mogućnosti da odobri račun klijenta za priliv iz druge banke.
  • Filijale banke radiće nesmetano, zaključno sa 28.04.2023. godine, dok će u periodu od 29.04.2023. do 03.05.2023. godine sve filijale biti zatvorene. Počev od 03.05.2023. godine radno vreme filijala biće standardno.

 

Izvinjavamo se unapred zbog eventualnih neprijatnosti i uveravamo Vas da ćemo uložiti maksimalan napor da period zastoja bude što kraći, kako bismo nastavili da Vam pružamo uslugu na koju ste navikli.

Uvereni smo da ćemo nakon integracije sa RBA bankom, kao veća i snažnija Raiffeisen banka, biti u mogućnosti da Vašoj kompaniji pružimo još kvalitetniju uslugu, u široj mreži filijala i uz superioran korisnički servis.

Za više informacija i podršku, posetite www.raiffeisenbank.rs ili pozovite naš Kontakt centar na broj telefona 011 3202 100, koji će Vam biti dostupan 24/7 i tokom prazničnih dana.

 

Zahvaljujemo na razumevanju i saradnji!

Srdačno,
Raiffeisen banka a.d. Beograd