21 Dec 2020

Umesto SMS poruka – notifikacije u Moja mBanka aplikaciji

Poštovani klijenti,

Obaveštavamo Vas da ćemo počev od 1. februara 2021. poruke u vezi sa korišćenjem debitnih i kreditnih kartica za fizička lica u zemlji početi da šaljemo putem notifikacija, umesto dosadašnjih SMS obaveštenja. Ova promena omogućena je zahvaljujući unapređenju mobilne aplikacije „Moja mBanka”, čija najnovija verzija Vam omogućava da u formi notifikacija dobijate ažurna obaveštenja o svim promenama po računu: prilivima, odlivima, realizaciji trajnog naloga, itd. U najkraćem – sva obaveštenja koja sada dobijate putem SMS poruka, počev od navedenog datuma stizaće Vam u formi notifikacija preko mobilne aplikacije. Ovim unapređenjem želeli smo da Vam omogućimo bolje korisničko iskustvo pri korišćenju naših digitalnih kanala, u skladu sa najsavremenijim trendovima u bankarstvu.

Ukoliko već koristite našu mobilnu aplikaciju, znate da smo već počeli sa slanjem pomenutih notifikacija paralelno sa SMS porukama. U periodu do 1.2.2021. nastavićemo s tom praksom, kako biste imali priliku da se prilagodite novom kanalu komunikacije. Za više detalja o notifikacijama, pogledajte kratko video uputstvo klikom ovde.

 

Važne napomene o statusu obaveštenja koja dobijate nakon 1.2.2021:

  • Počev od 1.2.2021. planiran je potpuni prelazak na notifikacije putem mobilne aplikacije i prestanak slanja SMS obaveštenja za transakcije izvršene putem kartica u zemlji. Notifikacije su besplatne i potrebno je da imate instaliranu „Moja mBanka” aplikaciju na tzv. pametnom telefonu, kao i aktivnu internet konekciju.
  • SMS poruke koje se odnose na priliv na račun po osnovu zarade ili penzije, nastavićete da dobijate i nakon ovog datuma.
  • SMS poruke o transakcijama platnih kartica obavljenih u inostranstvu ćete dobijati i posle navedenog datuma.

Ukoliko želite da od 1.2.2021. dobijate SMS poruke za sve transakcije po debitnim i kreditnim karticama, možete da ugovorite dodatni SMS paket obaveštenja po mesečnoj ceni od 100 RSD. Ova usluga je dostupna isključivo korisnicima paket tekućeg računa i može se ugovoriti u najbližoj filijali.

Osnovne prednosti koje nudi ovaj novi vid obaveštavanja:

  • Više relevantnih informacija bez tehničkih ograničenja koja su imale SMS poruke
  • Veći stepen privatnosti – sve informacije stižu u Vašu aplikaciju umesto na telefon, a obaveštenja koja su van aplikacije nestaju nakon što ih pročitate

Ukoliko nemate instaliranu našu „Moja mBanka” aplikaciju, sve važne informacije o postupku instalacije i podršku možete dobiti ovde.

 

Ukoliko nemate mogućnost instalacije „Moja mBanka” aplikacije (nemate pametni telefon ili ne želite da izvršite instalaciju), proveru stanja možete da nastavite da vršite i na druge načine, i to pre svih:

  • U našoj aplikaciji elektronskog bankarstva RaiffeisenOnLine (instrukcije za aktivaciju ukoliko je nemate na svom računaru, možete pronaći ovde).
  • Pozivom Kontakt centra na broj 011/3202 777, sa broja mobilnog telefona koji ste registrovali u banci
  • Preko naše elektronske asistentkinje Ree, ukoliko imate registrovan broj mobilnog telefona, na Vajberu ili Fejsbuk mesindžeru ovde.
  • Na svim višenamenskim uređajima/pametnim bankomatima Raiffeisen banke (spisak lokacija možete pronaći ovde).

Naši zaposleni u filijalama širom Srbije i u Kontakt centru na raspolaganju su Vam za sve dodatne informacije i podršku. Kontakt centar Vam je dostupan 24 časa, 7 dana u nedelji, na broj telefona 011/ 3202 100.

Zahvaljujemo na saradnji!