Digitalne usluge za moderne poljoprivrednike

Novi koncept bankarstva u filijalama naše banke

U našim filijalama više ne morate da čekate red ispred blagajne, već su Vam 24/7 na raspolaganju višenamenski bankomati, na kojima pored podizanja dinarskih iznosa, na jednostavan način možete da uplatite pazar, u vreme koje Vama najviše odgovara.

Naše stručne kolege u filijalama na raspolaganju su Vam za podršku i pomoć prilikom korišćenja ovih modernih bankomata. A ukoliko Vam je potreban savet bankara u vezi sa kreditima – u našim filijalama na raspolaganju su Vam stručni savetnici za poljoprivredu. Možete da računate na njihovu punu podršku i ekspertizu.

Raiffeisen mobilno bankarstvo

Uz mobilnu aplikaciju Moja mBanka koristite bankovne usluge svakodnevno na udoban i bezbedan način, pristupajte računima i plaćajte bez provizije čak i dok ste u pokretu.

Kliknite ovde za više informacija o Mobilnom bankarstvu.

Raiffeisen elektronsko bankarstvo

RaiffeisenOnLine je elektronski, finansijski servis Raiffeisen banke koji omogućava korisniku obavljanje i pregled finansijskih transakcija, kao i onlajn uvid u stanje svih računa, nezavisno od radnog vremena banke.

RaiffeisenOnLine je sistem elektronskog bankarstva namenjen domaćim i stranim pravnim licima i preduzetnicima koji žele da upravljaju svojim sredstvima na najbolji način.

Uđite u trku sa vremenom, budite RaiffeisenOnLine!

  • Saznajte više
    • Usluge koje pruža RaiffeisenOnLine

      • dinarska i devizna plaćanja
      • onlajn pregled stanja, prometa i izvoda po računima (sa arhivom naloga i izvoda)
      • pregled i raspored priliva iz inostranstva
      • pregled nostro doznaka, SWIFT poruka i obračun naknada
      • pregled po Visa i Master business računima i karticama
      • menjačnica – prenos sa deviznog računa na dinarski račun
      • kursne liste sa mogućnošću biranja datuma i preuzimanja
      • slanje spiskova plata i obustava po kreditima
      • zahtev za potvrdama o izvršenim plaćanjima
      • Rad sa HoV
    • Prednosti korišćenja sistema RaiffeisenOnLine

      • Onlajn stanje i promet po računima
      • Povoljnija tarifa u domaćem i međunarodnom platnom prometu
      • Produženo vreme prijema naloga za plaćanje
      • Smanjenje obimne papirologije klijenata
      • Brzo izveštavanje klijenata o obavljenim transakcijama
      • Brzo, sigurno i jednostavno obavljanje platnog prometa
      • Mogućnost povezivanja sa internim finansijskim sistemom klijenta
      • Arhiva naloga na raspolaganju
      • Veza sa Bankon 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji
    • Neophodna oprema za RaiffeisenOnLine

      • Računar sa internet pristupom
      • USB token/smart kartica sa elektronskim srtifikatom
      • Čitač smart kartice
    • RaiffeisenOnLine koncept sigurnosti

      RaiffeisenOnLine je siguran, brz i jednostavan sistem elektronskog bankarstva! Radi sigurnosti korišćenja usluga RaiffeisenOnLine, banka korisniku dodeljuje USB token/smart karticu sa elektronskim sertifikatom koji omogućavaju elektronsko potpisivanje finansijskih transakcija, a istovremeno obezbeđuju pouzdanu identifikaciju i autentifikaciju korisnika, zaštitu tajnosti i integriteta podataka. Kao mere sigurnosti koriste se:

       

      • USB token/smart kartica koji predstavljaju sigurnosni uređaj sa ugrađenim čipom, na kome se čuva elektronski sertifikat i kriptografski ključevi neophodni za korišćenja RaiffeisenOnLine sistema.
      • PIN kod koji korisnik bira sam
      • Password politika
      • Elektronski potpis
      • Mogućnost biranja jednog ili više potpisnika po računu za plaćanje sa hijerarhijom potpisa
      • Definisanje različitih privilegija za zaposlene
      • Promena privilegije u svakom trenutku na zahtev klijenta

      Bezbednosna pravila za upotrebu RaiffeisenOnLine

    • Potrebna dokumentacija za pristup RaiffeisenOnLine

      Fotokopije ličnih karata/pasoša lica za koja se izdaje elektronski sertifika, Podešavanja i potrebni fajlovi za RaiffeisenOnLinePodešavanja i potrebni fajlovi za RaiffeisenOnLine

Halcom E-bank elektronsko bankarstvo

Halcom E-bank predstavlja sistem elektronskog bankarstva namenjen pravnim licima i preduzetnicima.

Korisnik je u mogućnosti da na bazi instaliranog softvera na svom računaru obavlja platni promet brzo, jednostavno i efikasno.

  • Saznajte više
    • Koje usluge omogućava Halcom E-bank

      • Dinarska i devizna plaćanja
      • Pregled stanja i prometa
      • Preuzimanje izvoda po računima u više formata (txt, pdf, SWIFT MT940)
      • Pregled i raspored priliva iz inostranstva
      • Kursne liste sa mogućnošću biranja datuma i preuzimanja
      • Potvrde o izvršenim plaćanjima, promenama na računu i sl.
      • Pregled po Visa i Master business računima
      • Menjačnica – prenos sa deviznog računa na dinarski račun (prodaja deviza)
      • Mogućnost da samo sa jednom smart karticom klijenti obavljaju platni promet sa svim bankama kod kojih imaju otvoren račun (a koje podržavaju Halcom E-bank aplikaciju)
      • Mogućnost setovanja pojedinačnog i specijalnog načina potpisivanja (kolektivni potpisi, hijerarhija potpisa, razni limiti po računu)
    • Prednosti korišćenja Halcom E-bank sistema

      • Povoljnija tarifa u domaćem i međunarodnom platnom prometu
      • Produženo vreme prijema naloga za plaćanje
      • Smanjenje obimne papirologije klijenata
      • Brzo izveštavanje klijenata o obavljenim transakcijama
      • Brzo, sigurno i jednostavno obavljanje platnog prometa
      • Mogućnost povezivanja sa internim knjigovodstvenim programom klijenta
      • Veza sa bankom 24/7
    • Kako postati korisnik Halcom E-bank?

      Ukoliko ste već korisnik Halcom aplikacije u drugoj banci i posedujete Halcom karticu, potrebno je dostaviti sledeću dokumentaciju:

      • Zahtev za odobrenje korišćenja aplikacije Hal E-bank
      • Specifikaciju ovlašćenja za pojedinačnog korisnika
      • Pravila za Halcom E-bank
      • Odštampan i potpisan izvoz sertifikata od strane svakog pojedinačnog korisnika (za pomoć se možete obratiti Halcom help-desku na telefon 011/3032-432 ili banci na telefon 011/220-7560)
      • Fotokopije ličnih karata lica pojedinačnih korisnika

      Uputstvo za izvoz sertifikata

       

      Ukoliko ne posedujete Halcom karticu, potrebno je dostaviti sledeću dokumentaciju:

      • Zahtev za odobrenje korišćenja aplikacije Halcom E-bank
      • Specifikaciju ovlašćenja za pojedinačnog korisnika
      • Generalnu narudžbenicu CA1
      • Zahtev za izdavanje digitalne potvrde ovlašćenog lica CA2
      • Fotokopiju ličnih karata lica za koja se traže smart kartice
      • Fotokopiju rešenja o upisu pravnog lica kod Agencije za privredne registre
    • Neophodna oprema za Halcom E-bank

      • Računar sa internet pristupom
      • Smart kartica sa elektronskim sertifikatom
      • Čitač smart kartice
    • Potrebna dokumenta za pristupanje sistemu Halcom E-bank