Plaćajte uz Garmin Pay
Za brza, jednostavna i beskontaktna plaćanja svojim Garmin satom.
Jednostavno, u par koraka, do Garmin Pay usluge:
1
Preuzmite Garmin Connect mobilnu aplikaciju
Aplikacija je dostupna i za Android i za iOS mobilne uređaje. Odaberite opciju Garmin Pay.
2
Unesite podatke o kartici
Izaberite zemlju i region i prihvatite Pravila i uslove korišćenja. Kreirajte PIN kod koji ćete koristiti za plaćanje Garmin Pay uslugom.
3
Potvrdite registraciju kartice
Unesite jednokratnu OTP lozinku koja Vam je poslata putem SMS-a.
4
Garmin Pay je spreman za korišćenje
Registrovana kartica je vidljiva u Garmin digitalnom Wallet-u i spremna za korišćenje.
Brzo, sigurno i beskontaktno plaćanje
Digitalnom Wallet-u se lako I brzo može pristupiti putem pametnog sata pritiskom na glavno bočno dugme ili odabirom ikone Wallet na ekranu pametnog sata. Kada se prvi put prijavite u digitalni Wallet, od Vas će se tražiti unos PIN koda kreiranog tokom procesa registracije kartice.
Vaša plaćanja uvek pod kontrolom
Unos PIN koda je potreban jednom u toku 24 sata dok je sat na ruci, svaki put kada sat koristite za plaćanje nakon što sat uklonite sa ruke, svaki put kada je došlo do prekida u merenju otkucaja srca. Dok nosite sat, možete da plaćate ostatak dana bez ponovnog unošenja PIN koda. Ako onemogućite praćenje otkucaja srca, uklonite sat sa zgloba ili su protekla 24 sata, potrebno je da ponovo unesete PIN kod pre plaćanja.
Šta morate da znate
Kako mogu da registrujem svoju karticu?
Kako mogu da ugovorim Garmin Pay uslugu?
Ukoliko ste korisnik debitne ili kreditne Visa kartice Raiffeisen banke, nema potrebe da dodatno ugovarate ovu uslugu u prostorijama Banke. Dovoljno je da svoju platnu karticu aktivirate pomoću Garmin Connect Mobile aplikacije odabirom Garmin Pay usluge na svom mobilnom uređaju.
Gde i kako mogu da koristim Garmin Pay?
Garmin Pay možete koristiti za sva plaćanja na prodajnim mestima koja podržavaju beskontaktno plaćanje, kao i za podizanje gotovine na bankomatima koji podržavaju beskontaktne transakcije.
Autentifikacija plaćanja
Unos PIN koda, definisanog u procesu registracije platne Kartice, je potreban
Dok nosite sat, možete da plaćate ostatak dana bez ponovnog unošenja PIN koda. Ako onemogućite praćenje otkucaja srca, uklonite sat sa zgloba ili su protekla 24 sata, potrebno je da ponovo unesete PIN kod pre plaćanja.
Da li moj uređaj podržava Garmin Pay?
Detaljnije informacije o uređajima koji podržavaju Garmin Pay uslugu možete pronaći na sledećem linku:
Da li postoji neki poseban preduslov za korišćenje Garmin Pay Wallet-a?
Da biste koristili Garmin Pay uslugu, neophodno je da:
Koje sve tipove kartica mogu registrovati za korišćenje putem Garmin Pay usluge?
Možete aktivirati VISA debitne i kreditne kartice Raiffeisen banke, osim VISA Virtuon i VISA poklon kartica.
Da li mogu dodati više kartica na jedan uređaj?
Da, u Garmin Pay Wallet možete dodati više Visa platnih kartica i u samoj aplikaciji odabrati podrazumevanu karticu za plaćanje. Takođe, pre samog izvršenja transakcije, možete odabrati Visa platnu karticu sa kojom želite da obavite plaćanje. Ukoliko odabir nije izvršen, transakcija će biti izvršena korišćenjem podrazumevane kartice. Broj kartica koji se može dodati na jedan uređaj zavisi od uređaja, a maksimalan broj dodatih kartica je 10.
Da li je moguće ponovo dodati karticu koja je uklonjena iz Walleta?
Da, jednom uklonjenu karticu je moguće ponovo dodati u Wallet.
Na koji način mogu deaktivirati Garmin Pay uslugu?
U Garmin Pay Wallet-u, na Vašem uređaju, potrebno je odabrati karticu koju želite deaktivirati, a zatim odabrati opciju za uklanjanje/deaktiviranje kartice.
Šta se događa u slučaju gubitka/krađe Garmin uređaja?
U slučaju gubitka ili krađe sata možete suspendovati ili izbrisati karticu iz Garmin Connect Mobile aplikacije na mobilnom telefonu. Ove opcije su dostupne u glavnom meniju Garmin Pay i mogu se odabrati bez povezivanja sata. Dodatno, možete da podnesete zahtev za suspenziju/brisanje tokena korisničkoj podršci banke.
Gde mogu da vidim istoriju svojih transakcija?
Istoriju transakcija izvršenih putem Garmin Pay usluge možete videti u Garmin Pay Wallet-u, u okviru Garmin Connect Mobile aplikacije. Informacije o transakcijama nije moguće videti u okviru pametnog sata.
Kako mogu da Promenim svoj PIN kod (lozinku) za Garmin Pay?
Potrebno je da znate svoju trenutnu lozinku da biste je promenili. Ako zaboravite PIN kod (lozinku), potrebno je da izbrišete Garmin Pay Wallet, kreirate novi i ponovo unesete podatke o kartici.
PIN kod (lozinku) za Garmin Pay možete promeniti u Garmin Pay Wallet-u na mobilnom uređaju. Tokom procesa promene PIN koda, neophodno je da Garmin uređaj za koji menjate PIN kod i mobilni uređaj sa Garmin Connect apllikacijom budu povezani bluetooth konekcijom.
Prilikom sledeđeg plaćanja putem Garmin uređaja, potrebno je da unesete novi PIN kod.
Šta da radim ukoliko zaključam svoj Garmin Pay Wallet?
Ako tri puta pogrešno unesete PIN kod (lozinku) zaključaćete Garmin Pay Wallet na Garmin uređaju. Dodatno, imate tri puta mogućnost da unesete ispravan PIN kod u Garmin Connect Mobile aplikaciji na mobilnom telefonu. Potrebno je da zapamtite originalni PIN kod (lozinku) da biste postavili novu.
Pravila i uslovi za korišćenje Garmin Pay usluge