Ja sam REA.

Ja sam tvoja digitalna asistentkinja.
Radim na osnovu tehnologije bazirane na
veštačkoj inteligenciji. Postavi mi pitanje!

Koristim platforme za dopisivanje

Ako imaš Fejsbuk možemo se dopisivati preko Fejsbuk mesendžera, a dostupna sam i na Viberu, 24/7. Mogu li ti još nekako pomoći?

Trudim se da odgovorim na svako pitanje

Ako na neko pitanje ne znam odgovor, nisam sama, uvek možeš da zatražiš pomoć od mojih kolega zaposlenih u banci.

Tu sam kada god ti zatrebam

Dostupna sam 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji i odgovaram u roku od 5 sekundi! Pruzam odgovore na sledeća pitanja:

  • - Stanje na računu/kartici
  • - Izračunavanje rate kredita
  • - Informacije o blokadi/aktivaciji kartica
  • - Lokacije filijala / bankomata
  • - Brojevi telefona Kontakt centra
  • - Zatvaranje računa
  • - Izgubljena/ukradena kartica/PIN
  • - Aktiviranje tokena
  • - Otvaranje računa
  • - I još mnogo toga...

Možeš da me pitaš bilo šta u vezi sa Raiffeisen bankom...

Ako ti se dopadaju moji odgovori, uskoro ću moći da pomognem sa još nekim praktičnim savetima!

Česta pitanja

  • Šta je virtuelni asistent / čet bot? Da li je to osoba?

    Rea je čet bot zasnovan na veštačkoj inteligenciji.

    REA (Raiffeisen Electronic Assistant) se može se kontaktirati preko Facebook Messenger-a ili Vibera 24h, 7 dana u nedelji.

  • Da li moram da se prijavim?

    Za dobijanje opštih informacija nije potrebno da budete prijavljeni. Ukoliko želite da koristite neke od naprednijih usluga koje nudi Rea potrebno je da prođete kroz proces registracije. Pomenuti proces se odvija putem samog četa, potrebno je samo da sledite uputstva.

  • Da li moram da unosim lične podatke dok razgovaram sa Rea-om?

    Ukoliko želite da koristite finansijske usluge koje vam nudi Rea potrebno je da se registrujete putem Facebook Messenger-a ili Vibera unošenjem par ličnih podataka koji se od vas budu zahtevali.

  • Gde mogu da pronađem Rea-u? Kako mogu razgovarati s Rea-om?

    Sa Rea-om možete razgovarati putem Facebook Messenger-a ili Vibera. Potrebno je da joj samo pošaljete poruku sa željenim pitanjem.

  • Da li postoje naknade za korišćenje?

    Usluge koje nudi virtuelni asistent, Rea, su potpuno besplatne. Ne postoje naknade koje se tarifiraju za korišćenje usluge Rea.

  • Šta Rea može razumeti?

    Što se tiče konkretnih bankarskih tema, za sada Rea može pomoći klijentima odgovaranjem na upite o proizvodima i uslugama banke, pronalaženjem najbližeg bankomata ili filijale, dogovaranjem sastanaka, a čak postoji mogućnost podnošenja žalbi. Takođe je omogućena i provera stanja po računu, odnosno kartici.

  • Koje jezike podržava Rea?

    Rea govori srpski i engleski jezik i veoma interaktivno razgovara sa klijentima, vrlo slično komunikaciji između dve stvarne osobe.

  • Da li je komunikacija sa Rea-om sigurna?

    Vaša sigurnost je na prvom mestu u svakom trenutku. Komunikacija sa Rea-om je potpuno bezbedna, baš kao da razgovarate sa kolegama u filijali ili u Kontakt centru.