Digitalne usluge

Raiffeisen banka svojim poslovnim korisnicima nudi širok spektar digitalnih usluga, poput elektronskog bankarstva i mobilnog bankarstva.

Novi koncept bankarstva u filijalama naše banke

Mi razumemo da privrednici i preduzetnici treba svoje vreme da ulože u razvoj biznisa, a ne da ga troše u redovima u banci. Zato u našim filijalama više ne morate da čekate red ispred blagajne, već su Vam 24/7 na raspolaganju višenamenski bankomati, na kojima pored podizanja dinarskih iznosa, na jednostavan način možete da uplatite pazar, u vreme koje Vama najviše odgovara.

Naše stručne kolege u filijalama na raspolaganju su Vam za podršku i pomoć prilikom korišćenja ovih modernih bankomata. A ukoliko Vam je potreban savet bankara u vezi sa investicijama, kreditima za unapređenje poslovanja i ostalim proizvodima koji su namenjeni pravnim licima – u našim filijalama na raspolaganju su Vam stručni savetnici za privredu. Možete da računate na njihovu punu podršku i ekspertizu.

Raiffeisen mobilno bankarstvo

Uz mobilnu aplikaciju Moja mBanka koristite bankovne usluge svakodnevno na udoban i bezbedan način, pristupajte računima i plaćajte bez provizije čak i dok ste u pokretu.

Kliknite ovde za više informacija o Mobilnom bankarstvu.

Raiffeisen elektronsko bankarstvo –
„Moja eBanka Biznis”

 

Želite da u svakom trenutku upravljate sredstvima na svojim poslovnim računima?

Moja eBanka Biznis je pravo rešenje za Vas!

  • Saznajte više
    • Koje su prednosti?

      • Povoljnija tarifa u domaćem i međunarodnom platnom prometu, troškovi naloga realizovanih putem aplikacije „Moja eBanka” znatno su niži u odnosu na papirne naloge
      • Produženo vreme prijema naloga za plaćanje
      • U svako vreme i na svakom mestu možete da proverite stanje i promet (uplate i isplate)
      • Jednostavno logovanje sa bilo kog uređaja, korišćenjem korisničkog imena i lozinke ili korisničkog imena i jednokratne lozinke (OTP)
      • Potvrda plaćanja uz korišćenje jednokratne lozinke (OTP-a), koja se generiše na mobilnoj aplikaciji
      • Visok stepen sigurnosti obezbeđen upotrebom tokena.
    • Koje usluge su Vam na raspolaganju?

      • Dinarska i devizna plaćanja
        Pored opcije plaćanja, na raspolaganju Vam je i pregled naloga na čekanju (gde možete i stornirati nalog), pregled poslatih e-naloga (ovde možete ponoviti nalog koji ste već slali), primaoci plaćanja (kroz ovu opciju možete kreirati, izmeniti ili brisati primaoce plaćanja), pregled naknada.
      • Online pregled stanja, prometa i izvoda po računima
      • Pregled i raspored priliva iz inostranstva
      • Pregled nostro doznaka, SWIFT poruka i obračun naknada
      • Pregled po Visa i Master business računima i karticama
      • Menjačnica
        Preko opcije Menjačnica možete raditi kupovinu i prodaju deviza. Radno vreme menjačnice je radnim danima od 9h do 16, osim za valute EUR i USD, za koje je omogućeno trgovanje 24/7, i van radnog vremena banke, i to u okviru postavljenih dnevnih limita.
      • Promena pravnog lica za rad unutar aplikacije
        Ukoliko koristite eBanking aplikaciju za više pravnih lica, razvili smo opciju da se firma može promeniti dok ste ulogovani, bez potrebe da se izlogujete iz aplikacije.
      • Pregled kreditnih plasmana
        Ova opcija se odnosi na kredite, garancije i akreditive, kao i pregled detalja za okvirne linije.
    • Kako da podnesem zahtev?

    • Osnovne bezbedonosne preporuke

    • Pravila i uslovi korišćenja

    • Korisničko uputstvo

      Za više informacija i saveta u vezi sa korišćenjem aplikacije, savetujemo Vam da pogledate Korisničko uputstvo

Raiffeisen elektronsko bankarstvo

RaiffeisenOnLine je elektronski, finansijski servis Raiffeisen banke koji omogućava korisniku obavljanje i pregled finansijskih transakcija, kao i on-line uvid u stanje svih računa, nezavisno od radnog vremena banke.

RaiffeisenOnLine je sistem elektronskog bankarstva namenjen domaćim i stranim pravnim licima i preduzetnicima koji žele da upravljaju svojim sredstvima na najbolji način.

Uđite u trku sa vremenom, budite RaiffeisenOnLine!

  • Saznajte više
    • Usluge koje pruža RaiffeisenOnLine

      • dinarska i devizna plaćanja
      • on-line pregled stanja, prometa i izvoda po računima (sa arhivom naloga i izvoda)
      • pregled i raspored priliva iz inostranstva
      • pregled nostro doznaka, SWIFT poruka i obračun naknada
      • pregled po Visa i Master business računima i karticama
      • menjačnica – prenos sa deviznog računa na dinarski račun
      • kursne liste sa mogućnošću biranja datuma i preuzimanja
      • slanje spiskova plata i obustava po kreditima
      • zahtev za potvrdama o izvršenim plaćanjima
      • Rad sa HoV
    • Prednosti korišćenja sistema RaiffeisenOnLine

      • On-line stanje i promet po računima
      • Povoljnija tarifa u domaćem i međunarodnom platnom prometu
      • Produženo vreme prijema naloga za plaćanje
      • Smanjenje obimne papirologije klijenata
      • Brzo izveštavanje klijenata o obavljenim transakcijama
      • Brzo, sigurno i jednostavno obavljanje platnog prometa
      • Mogućnost povezivanja sa internim finansijskim sistemom klijenta
      • Arhiva naloga na raspolaganju
      • Veza sa Bankon 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji
    • Neophodna oprema za RaiffeisenOnLine

      • Računar sa internet pristupom
      • USB token/smart kartica sa elektronskim srtifikatom
      • Čitač smart kartice
    • RaiffeisenOnLine koncept sigurnosti

      RaiffeisenOnLine je siguran, brz i jednostavan sistem elektronskog bankarstva! Radi sigurnosti korišćenja usluga RaiffeisenOnLine, banka korisniku dodeljuje USB token/smart karticu sa elektronskim sertifikatom koji omogućavaju elektronsko potpisivanje finansijskih transakcija, a istovremeno obezbeđuju pouzdanu identifikaciju i autentifikaciju korisnika, zaštitu tajnosti i integriteta podataka. Kao mere sigurnosti koriste se:

       

      • USB token/smart kartica koji predstavljaju sigurnosni uređaj sa ugrađenim čipom, na kome se čuva elektronski sertifikat i kriptografski ključevi neophodni za korišćenja RaiffeisenOnLine sistema.
      • PIN kod koji korisnik bira sam
      • Password politika
      • Elektronski potpis
      • Mogućnost biranja jednog ili više potpisnika po računu za plaćanje sa hijerarhijom potpisa
      • Definisanje različitih privilegija za zaposlene
      • Promena privilegije u svakom trenutku na zahtev klijenta

      Bezbednosna pravila za upotrebu RaiffeisenOnLine

    • Potrebna dokumentacija za pristup RaiffeisenOnLine

      Fotokopije ličnih karata/pasoša lica za koja se izdaje elektronski sertifika, Podešavanja i potrebni fajlovi za RaiffeisenOnLine

Halcom E-bank elektronsko bankarstvo

Halcom E-bank predstavlja sistem elektronskog bankarstva namenjen pravnim licima i preduzetnicima.

Korisnik je u mogućnosti da na bazi instaliranog softvera na svom računaru, obavlja platni promet brzo, jednostavno i efikasno.

Uplata pazara na višenamenskim uređajima

Uplatu pazara sada možete da vršite na našim višenamenskim bankomatima uz niz prednosti:

  • uplaćujete pazar u vreme koje Vam najviše odgovara – višenamenski bankomati u filijalama su dostupni 24 sata, 7 dana u nedelji ili u okviru radnog vremena tržnog centra u kom se nalaze
  • svaka uplata je odmah proknjižena na Vaš račun, nezavisno od vremena kada je izvršena
  • za uplatu nije potrebna kartica, već kao numerički kod unosite svoj PIB (9 cifara)
  • Lokacije

    Uplata pazara na višenamenskim bankomatima je u ovom trenutku dostupna svim klijentima na 65 lokacija u 26 gradova: Aranđelovac, Bačka Palanka, Beograd, Čačak, Inđija, Jagodina, Kikinda, Kragujevac, Loznica, Mladenovac, Niš, Novi Pazar, Novi Sad, Požarevac, Ruma, Šabac, Smederevo, Smederevska Palanka, Sombor, Sremska Mitrovica,  Stara Pazova, Subotica, Valjevo, Vrbas, Vršac i Zrenjanin, dok su višenamenski bankomati za uplate većih pazara dostupni na 15 lokacija u sledećim gradovima - Beograd, Novi Sad, Kragujevac, Požarevac i Smederevska Palanka.

  • Limiti

    Limiti se razlikuju u odnosu na tip višenamenskog bankomata.

    Kod dvovalutnih višenamenskih bankomata:

    maksimalan dnevni limit za uplatu pazara je 300.000 RSD po računu
    maksimalan limit po jednoj uplatnoj transakciji je 150.000 RSD
    uređaj u jednoj transakciji može da prihvati maksimalno 90 novčanica
    omogućena je uplata apoena od 100 RSD i više (100 RSD, 200 RSD, 500 RSD, 1.000 RSD, 2.000 RSD i 5.000 RSD)


    Kod dinarskih višenamenskih bankomata, koji primaju veće pazare:

    maksimalan dnevni limit za uplatu pazara je 3.500.000 RSD po računu
    maksimalan limit po jednoj uplatnoj transakciji je 600.000 RSD
    uređaj u jednoj transakciji može da prihvati maksimalno 295 novčanica
    omogućena je uplata apoena od 100 RSD i više (100 RSD, 200 RSD, 500 RSD, 1.000 RSD, 2.000 RSD i 5.000 RSD)








  • Korisničko uputstvo

    Korisničko uputstvo možete pogledatiovde..

Najčešća pitanja

  • Da li moram da plaćam pazar na višenamenskom bankomatu ili mogu i na šalteru?

    Sve naše ekspoziture su opremljene višenamenksim bankomatima na kojima je moguće uplatiti do RSD 150.000, a neke od filijala imaju bankomate na kojima je moguće uplatiti pazare do 3,5 miliona RSD. Ukoliko je pazar većeg iznosa, moguće ga je uplatiti i na blagajni ukoliko je filijala poseduje. Na četiri lokacije u Beogradu su dostupni i dnevno-noćni trezori koji vrše prijem pazara u bilo kom iznosu i apoenskoj strukturi, kao i prijem čekova.

    Predlažemo da u sekciji „Lokacije“ na našem sajtu proverite koje naše filijale rade sa blagajnom i koje je radno vreme blagajne. Ovde možete i da proverite lokacije sa višenamenskim bankomatima koji primaju veće pazare i lokacije sa dnevno-noćnim trezorima. Većina naših višenamenskih bankomata je dostupna 24/7 i pazar je odmah proknjižen na račun.

  • Koliko košta uplata pazara na višenamenskom bankomatu?

    Ona je povoljnija od uplate pazara na blagajni i iznosi RSD 60 po jednoj transakciji, dok provizija za uplatu pazara na šalteru iznosi od 75 RSD do 2.000 RSD. Svaka uplata je odmah proknjižena na račun, nezavisno od vremena kada je izvršena.

  • Kako da uplatim pazar u apoenima koje ne prima višenamenski bankomat?

    Pravna lica nisu u obavezi da uplaćuju ceo pazar prilikom svake uplate, već jednom u sedam dana. Ovo praktično znači da se sitniji apoeni koji su preostali (do ukupnog iznosa pazara za tu nedelju) mogu uplatiti jednom u toku te nedelje, na dinarskom višenamenskom bankomatu ili na blagajni (ukoliko ta filijali radi sa blagajnom).

    Viševalutni višenamenski bankomati kod uplate pazara primaju apoene od RSD 500 naviše, dok na dinarskim višenamenskim bankomatima možete da uplatite apoene od RSD 100 naviše.

    Za klijente kojima ni ova opcija nije prihvatljiva, banka nudi i dnevno-noćne trezore, koji prihvataju sve apoene. Još jedna usluga banke je prikupljanje pazara putem organizovanog transporta novca. U sekciji „Lokacije“ na ovom sajtu možete da proverite raspoloživost ovih bankomata i dnevno-noćnih trezora.

  • Da li višenamenske bankomate mogu da koristim i za obavljanje nekih drugih transakcija kao pravno lice?

    Osim za uplate pazara, svi višenamenski bankomati mogu se koristiti i za isplatu dinara biznis karticama, isto kao i klasični bankomati. Ukoliko koristite debitne biznis kartice, dinarske isplate na bankomatima su bez provizije. Standardni limiti za isplatu su iznosi do RSD 150.000 RSD dnevno, dok limit po transakciji iznosi RSD 60.000.

Bezbednosne preporuke i saveti

U nastavku ćete naći preporuke i savete banke važne za opštu bezbednost u digitalnom okruženju, plaćanja na internetu i korišćenje platnih kartica.