Kako da aktiviram Raiffeisen mBanking za pravna lica

Preuzmite aplikaciju

Preuzmite “Moja mBanka” aplikaciju sa marketa prema modelu Vašeg telefona (Google Play, Apple, Huawei)

Ukoliko ste već aktivirali eBanking Raiffeisen banke, koristite isto korisničko ime i lozinku (koje ste prethodno kreirali za Raiffeisen eBanking) i za aktivaciju mobilne aplikacije Moja mBanka Biznis.

 

 

Nakon preuzimanja mBanking aplikacije

1. Na početnoj strani prevlačenjem ekrana s desna na levo, treba da dođete do ekrana na kome vidite tekst “Dobro došli u Moja mBanka biznis” i odaberete opciju "Već imam nalog".

2. Nakon unosa korisničkog imena i lozinke, stići će Vam SMS aktivacioni kod na broj mobilnog telefona koji ste registrovali u banci.

3. Unosite SMS aktivacioni kod.

4. Kreirate PIN za logovanje na Moja mBanka Biznis aplikaciju.

Kako plaćam na Raiffeisen eBanking i mBanking aplikacijama?

Ukoliko naloge za plaćanje radite na eBankingu, kako biste kompletirali proces plaćanja (potpisali i poslali na plaćanje Vaše naloge), neophodna Vam je aplikacija za mobilno bankarstvo „Moja mBanka“.

Pojedinačno plaćanje kao i paketi naloga se potvrđuju jednokratnom lozinkom koja se kreira putem opcije token na Moja mBanka aplikaciji. izaberite opciju „Kreiraj jednokratnu lozinku“ za pojedinačne naloge dok za plaćanje više naloga koristite opciju „Kreiraj lozinku skeniranjem QR koda“.

Ukoliko naloge radite samo na mBankingu, onda možete ceo proces plaćanja i završiti putem aplikacije za mobilno bankarstvo. Putem mobilne aplikacije možete potpisati i poslati pakete naloga koje ste prethodno pripremili na eBankingu.

Za potpisivanje i slanje naloga za plaćanje preko mBankinga, koristite isti PIN kod kojim se logujete u aplikaciju.

Dodatne informacije

  • Gde mogu da pronađem detaljno UPUTSTVO za korišćenje novih aplikacija Raiffeisen banke?

    Uputstvo za korišćenje mobilne aplikacije možete pronaći ovde.

    Uputstvo za korišćenje eBanking aplikacije možete pronaći ovde.